نوشته شده توسط : azar

مناطق گردشگری معروف دبی

 

یکی از مکان هایی که در دبی برای اهالی این شهر و حتی توریست های تور دبی از اهمیت بالایی برخوردار است محله الشندغه دبی است. این محله یکی از دیدنی های جذاب برای توریست ها به حساب می آید که متصل کننده ی بسیاری از مکان های مهم دبی است.محله الشندغه دبی  در ورودی خور دبی و در سمت جنوب غرب خور قرار گرفته است. زمان تاسیس این محله را به تاریخ ۱۸۶۲ میلادی ثبت کرده اند.یکی از جاذبه های دیدنی دبی یعنی خانه شیخ سعید آل مکتوم که حاکم وقت بوده نیز در این محله قرار دارد. برای دیدار عموم در تور دبی اسفند 94 این خانه را در سال های پیش بازسازی کرده اند. در حال حاضر از این خانه به عنوان یک موزه مورد بازدید قرار می دهند.علاوه بر این در محل تعدادی مسجد کوچک و تاریخی نیز هست که توسط شهر داری بازسازی شده است.در این محله یک تونل زیر آبی بزرگ قرار دارد که دو منطقه دیره و بر را در دبی به هم وصل می کند.در تور دبی 95 حتما از این محله دیدن کنید.

 

 

 

مرکز فرهنگی شیخ محمد دبی یکی از مراکز دیدنی دبی محسوب می شود که در سال ۱۹۸۸ در برج بین المللی wind در مرکز Bastakia تاسیس شده و از بازدیدکنندگان تور دبی و مردم محلی دعوت می نماید تا از طریق برنامه های گوناگون این مرکز  با فرهنگ های محلی ،آداب و رسوم و مذهب بیشتر آشنا شوند.  در این مرکز برنامه های گوناگونی همچون  تورهای گردشگری، تور مسجد گردی، تور منطقه Bastakia، کلاس های آموزشی و برنامه های مخصوص دانش آموزان و بزرگسالان در تور لحظه آخری دبی  ارائه می شود. دبی یکی از شهرهای دنیا است که مردم آن جا با فرهنگ و ملیت های مختلفی زندگی می کنند. هدف این مرکزبرای گردشگران تور دبی تعطیلات اسفند 94، آمورش تفاوت بین این فرهنگ ها و ملیت ها و هم چنین برداشتن موانع بین آن ها و بالا بردن سطح دانش و آگاهی آن ها درباره  آدب و رسوم و فرهنگ محلی می باشد. 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مناطق گردشگری معروف دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتلهای چهار ستاره دبی

هتل هیوز بوتیک دبی از هتل های چهار ستاره دبی می باشد که در منطقه کورنیش دیره دبی و در 13 کیلومتری فرودگاه و در نزدیکی مرکز نمایشگاه بین المللی دبی قرار دارد .  طراحی این هتل بسیار مدرن است و کسانی که این نوع طراحی را می پسندند از زیبایی این هتل  لذت خواهند برد .همانطور که میدانید منطقه دیره انتخابی عالی برای مسافران تور دبی علاقه مند در کسب و کار ، گشت و گذار و خرید لباس است  . در این منطقه و در نزدیکی هتل در تور دبی نوروز 95 میتوانید به راحتی برندهای معروف پیدا کنید.

اتاق های هتل هیوز بوتیک دبی دارای تجهیزاتی مانند سیستم صوتی ، تلویزیون صفحه مسطح و ماهواره ، یخچال وگاو صندوق ، سشوار و سیستم تهویه هوا و چای ساز و قهوه ساز  هستند و اتاقها با طراحی  مدرن مبله شده اند. اقامت در این هتل در تور دبی تعطیلات زمستان 94 که از بهترین هتل های دبی است با آرامش و آسایش همراه است و رفاه خانه خودتان را در این هتل تجربه خواهید کرد . بوفه رستوران هتل هیوز بوتیک انواع غذاهای بین المللی را به مسافران ارائه می دهد و مسافران تور دبی میتوانند در لابی هتل با آرامش قهوه و چای صرف کنند و از فضای شیک و زیبای رستوران و لابی هتل لذت ببرند.

 

 

هتل مدیا وان دبی از هتل های 4 ستاره معروف دبی در فاصله 1/6 کیلومتری دبی مارینا واقع شده است. این هتل از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی موقعیت بسیار خوبی دارد و در چند قدمی ایستگاه مترو قرار گرفته است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی می باشد. هتل مدیا وان شامل 260 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون، مینی بار، چای و قهوه ساز و ... می باشند. در تور دبی بهار 95 این هتل را فراموش نکنید.فاصله هتل تا باشگاه گلف امارات 183 متر است و تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی است . در رستوران "MED" این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای خوشمزه برای میهمانان تور دبی سرو می شود. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و اقامتی راحت را برایتان به همراه خواهد آورد.

امکانات هتل مدیا وان دبی در تور دبی تعطیلات عید 95 :

استخر در فضای باز، تراس , فعالیت های تفریحی, باشگاه ورزشی، سونا، رستوران، بار ,اینترنت بی سیم رایگان در لابی هتل، پارکینگ ,گشت شهری، ترانسفرفرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، دربان، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، دستگاه خودپرداز، پرستار بچه، اتوشویی، رختشورخانه، مرکز تجاری، سالن برگزاری جلسات، روزنامه، سوئیت خانوادگی، آسانسور، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، فروشگاه و.....

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل فیر مونت دبی

هتل فیرمونت یکی دیگر از نمونه هتل های پنج ستاره مجلل و بسیار زیباست که با طراحی منحصر بفرد و ویژه ای ساخته شده است.این هتل جادویی با نمای بیرونی وشکل ظاهری مثلث مانندش جلوه ای با شکوه به این شهر زیبا داده است.لابی هتل فیرمونت بسیار زیبا ودر عین حال رویایی بوده وبا محوطه ی بیرونی که دارای باغ بزرگ و زیبایی است نمای هتل را باشکوه تر کرده است .در تور دبی نوروز 95 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

اتاقهای هتل بسیار لوکس هستند وبا چشم اندازی بی نهایت عالی اقامت همراه با آرامش را به مهمان ارزانی می دارد .هتل دارای امکانات ویژه ی معلولین وسالمندان است .از هتل فیرمونت تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله ی زیادی نمی باشد .فروشگاه های متعدد در هتل وجود دارد از جمله فروشگاه هدایا وسوغات ، که خرید را برای شما راحت تر می کند .این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی زمستان 94 ارائه میدهد.

رستوران های هتل دارای منو های متفاوتی می باشند که تمام غذاهای عثمانی ، عربی، ایتالیایی و… در آن سرو می شود .مسافران تور دبی بهمن 94 میتوانند با رفتن به مر کز آبگرم هتل وسالن ماساژ آن بعد از شنا در استخر بسیار لذت ببرند.

امکانات هتل:استخر ، سالن بدنسازی ، شاپینگ ، تسهیلات اجاره ماشین ، سونا ، سالن آرایش ، تسهیلات لباسشویی ، پارکینگ ، دارای دو کلاب معروف روبرتو کاوالی و400 ، دارای13رستوران و بار ، سرویس رایگان به مرکز خرید دبی مال ، ترانسفر فرود گاهی ، راهنمای مستقر در هتل

هتل فیر مونت

هتل فیر مونت

 

هتل جنراد دبی

هتلی مدرن با امکانات و موقعیت ویژه در میان هتل های 3 ستاره دیگر است که در منطقه دیره و خیابان عمر بن خطاب نزدیک به خیابن مهم الرقه واقع شده است . این هتل مجلل از موقعیت مرکزی و دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز تجاری و توریستی شهر دبی برخوردار می باشد .در تور دبی بهمن 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

برای مثال ، ایستگاه متروی اتحادیه تا هتل ، پیاده 5 دقیقه فاصله دارد . سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و برخی از مراکز خرید مهم دبی از دیگر خدمات رفاهی هتل است .مسافران تور دبی نوروز 95 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا بهترین خاطرات رابرای خود رقم بزنند.

امکانات هتل جنراد شامل حمام های تمیز و مجهز، ماهواره، اینترنت پر سرعت، مینی بار، تهویه مطبوع، استخر روباز بر روی بام، ترانسفر فرودگاهی، سرویس به مراکز خرید و دریا، صندوق امانات، صرافی، خشکشوئی، کپی و فکس، رستوران با سرو انواع غذاهای هندی و چینی و بین المللی و سایر امکانات هتل های 3 ستاره می باشد که اقامتی دلپذیر را برای شما مسافران محترم تور دبی زمستان 94 فراهم خواهد آورد.

هتل جنراد دبی

هتل جنراد دبی

مطالب مرتبط:

هتل جنراد دبی

هتل فیر مونت دبی

تور لحظه آخری دبی

تور دبی نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

مراکز خرید دبی

مرکز خرید اوتلت مال دبی

مرکز خرید اوتلت مال یکی از مراکز خرید بسیار خوب دبی می باشد که امکان تخفیف را در تمام طول سال به مشتریان خود می دهد . این مرکز انواع مختلفی از : پوشاک ، کیف و کفش ، جواهرات ، عطر و ادکلن و لوازم آرایشی ، لوازم منزل ، موبایل ، کامپیوتر و لپ تاپ ، لوازم ورزشی و .. با حدود 1200 برند معروف را شامل می شود که با تخفیف 30 تا 90 درصد به مشترین خود ارائه می دهد .در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

مرکز خرید اوتلت مال دبی

از امکانات این مرکز خرید می توان به شهر بازی آن به نام چاکی اشاره کرد که لحظات شادی را برای کودکان به وجود می آورد و همچنین رستوران چاکی نیز با ارائه غذاهای خوشمزه آماده پذیرایی از گردشگران تور دبی آذر 94 می باشد .

 

مرکز خرید عربین سنتر دبی

مرکز خرید عربین سنتر دبی

این مرکز خرید شامل دو طبقه و دارای 200 غرفه و فروشگاه می باشد . در این غرفه انواع کالاهای مختلف به فروش می رسد و گردشگران تور دبی آذر 94 می توانند کلیه مایحتاج خود را در این مرکز تهیه کنند . این مرکز دارای 4 رستوران و 6 کافی شاپ است که بازدیدکنندگان می توانند برای صرف غذا و استراحت به آنجا مراجعه کنند همچنین در این رستوران ها انواع غذاهای عربی و بین المللی ارائه می شود. از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به فضای بازی و سینما و پارکینگ بزرگ آن اشاره کرد که ظرفیت 500 خودرو را دارد .در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

مطالب مرتبط:

مرکز خرید عربین سنتر دبی

 

مرکز خرید اوتلت مال دبی

تور دبی پاییز 94

تور دبی آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید خوب دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

رستوران های خوب دبی

رستوران کاسپین دبی

در این رستوران انواع غذاهای خوشمزه ایرانی سرو می شود . در این رستوران همچنین انواع نوشیدنی های ایرانی و قهوه نیز سرو می شود . گردشگران تور دبی آذر 94 می توانند برای صرف غذا به این رستوران مراجعه کنند و از خوردن غذاهای ایرانی آن لذت ببرند .

رستوران کاسپین دبی

 

فست فود شامیانا دبی

شامیانا اسم یکی از فست فودهای زنجیره ای در دبی می باشد که غذای هندی ارائه میدهد . این غذاها مخلوطی است از برنج ادویه دار و پیاز و سیب زمینی سرخ شده و جوجه های تندوری .مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. اصل این غذا برمیگردد به پنجاب که در مرز پاکستان و هند قرار دارد و تشکیل شده از مرغ سرخ یا برشته شده که ابتدا در ماست خوابانده می شود و سپس به آن ادویه تندوری ماسالا اضافه می کنند . ادویه تندوری ماسالا ادویه ای است که از ترکیباتی مانند : سیر ، زنجبیل ، زیره سبز ، فلفل قرمز و گارام ماسالا که خودش ترکیبی است از چند ادویه دیگر تشکیل شده است . گردشگران تور دبی آذر 94 که علاقه مند به غذاهای هندی هستند می توانند از غذاهای این فست فود میل کنند .

 فست فود شامیانا دبی

 

مطالب مرتبط:

تور دبی پاییز 94

تور دبی آذر 94

رستوران کاسپین دبی

فست فود شامیانا دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: ,رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل آسیانا دبی

هتل آسیانا دبی هتلی 5 ستاره می باشد که در منطقه دیره دبی واقع شده است .این هتل دارای انکانات روز دنیا می باشد از جمله استخر روباز ، سونا و جکوزی ، مرکز بدنسازی است همچنین اتلق های راحت و مجهزی دارد که دارای سیستم تهویه دستشویی و حمام مدرن با لوازم بهداشتی می باشد که مسافران تور دبی آذر 94 رای چند رستوران شیک می باشد که غذاهای بسیار خوشمزه را برای میهمانان خود سرو می کند . مسافت این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه می باشد . از جاذبه های توریستی که به این هتل نزدیک می باشد و برای گردشگران تور دبی آبان 94 جذاب است منطقه شیخ زائد است که در 5 کیلومتری هتل آسیانا دبی قرار دارد. 

 

 

هتل البستان روتانا دبی

هتل البستان روتانا دبی هتل 5 ستاره می باشد که یکی از هتل های شیک دبی به شمار می رود که دارای بهترین امکانات روز هتل داری و تجهیزات مدرن است . از امکانات قابل ذکر این هتل می توان به 5 رستوران لوکس ، استخر روباز ، زمین های ورزشی مثل تنیس ، اسپا و . . . اشاره کرد . اتاق های هتل البستان روتانا دبی بسیار راحت و مجهز می باشد که مسافران توردبی می توانند سفری خوب را در این هتل تجربه کنند . از دیگر خدمات این هتل که به میهمانان خود ارائه کرده اند ماساژ ، وسایل بدنسازی ، سرو غذاهای لبنانی وتایلندی می باشد . برای گردشگران تور دبی پاییز 94 که قصد رفتن به سیتی سنتر دیره را دارند از هتل البستان روتانا دبی فقط 5 دقیقه با خودرو مسافت دارد. 

 

مطالب مرتبط:

قیمت تور دبی

تور دبی فوری

هتل زعبیل سرای دبی

هتل سوفیتلی دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل زعبیل سرای دبی

هتل زعبیل سرای دبی هتلی 5 ستاره واقع در منطقه پالم جمیرا دبی می باشد ، این هتل دارای 405 اتاق در 6 طبقه می باشد که همه ی آنها نمایی زیبا رو به دریا دارند . فاصله این هتل تا مرکز خرید دبی 20 دقیقه می باشد ، از امکانات اتاق های این هتل می توان به تلفن ، یخچال ، تلویزیون ، گاو صندق و جکوزی اشاره کرد . از دیگر امکانات  هتل زعبیل سرای دبی که برای میهمانان تور دبی پاییز 94 فراهم گشته است رستوران ، زمین تنیس ، آرایشگاه ، استخر روباز ، استخر برای کودکان ، حمام ترکی ، سونا ، اتاق آب درمانی ، پارکینگ اختصاصی و . . . می باشد . فاصله فرودگاه تا این هتل 45 دقیقه می باشد . همچنین قابل ذکر که هتل زعبیل سرای دبیبرای مسافران تور دبی آبان 94 که با کودک خود سفر می کنند خدمات نگهداری از کودک را به آنها ارائه می کند .

 

هتل سوفیتلی دبی

هتل سوفیتلی دبی هتل 5 ستاره که در کنار دریای خلیج فارس قرار دارد و دارای امکانات روز هتلداری می باشد که شامل امکانات تفریحی و رفاهی است از جمله سرویس های کامل در اتاق های آن و رستوران های لوکس ، استخر سرباز ، تراس ، زمین گلف ، سونا ، ماساژ ، قایق ،خشکشویی ، پرستار بچه ، فروشگاه و . . . می باشد . مسافران تور دبی آذر 94 می توانند از این امکانات استفاده کرده و سفری راحت را در هتل سوفیتلی دبی تجربه کنند . برای علاقه مندان به غذاهای ایتالیایی قابل ذکر است رستوران روکوکو نیز در این هتل قرار دارد . همچنین این هتل دارای منظره های زیبایی می باشد و بالکن های اتاق های هتل رو به دریا نمای بسیار چشم نوازی دارد. یک نکته دیگر برای گردشگران تور دبی ویژه تعطیلات آبان 94 ، کارکنان هتل سوفیتلی دبی به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند و به راحتی پاسخگوی نیاز های شما هستند.

 

مطالب مرتبط:

تور دوبی ارزان

تور مسافرتی دبی

تور دبی پاییز 94

هتل ابن بتوته گیت دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل کسلز البرشا دبی

هتل کسلز البرشا دبی هتلی 4 ستاره در خیابان شیخ زاید دبی واقع شده است و از مزیت های این هتل نزدیک بودن آن به مراکز خرید است . این هتل دارای 300 اتاق مجهز به امکانات روز هتلداری می باشد از جمله سونا و جکوزی ، میز بیلیارد ، ماساژ ، زمین بازی برای مسافران تور دبی آذر 94 که همراه کودک خود  سفر می کنند ، سالن بدن سازی و . . . می باشد . اتاق های هتل کسلز البرشا دبی دکوری زیبا و مدرن دارد و نمایی زیبا از دریا قابل مشاهده است . فرودگاه از هتل 23 کیلومتر فاصله دارد و پیاده تا مرکز خرید 10 دقیقه مسافت است . کارکنان این هتل همیشه آماده پذیرش میهمانان تور دبی آبان 94 می باشند.

 

مطالب مرتبط:

هتل گلوریا دبی

هتل آواری دبی

هتل های دبی با قیمت مناسب

لیست هتل های دبی با قیمت

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل آواری دبی

هتل آواری دبی هتلی 4 ستاره واقع در منطقه دیره دبی می باشد و همچنین نزدیک به میدان ساعت و در خیابان مهم و شلوغ الرقه می باشد . این هتل دارای 178 اتاق بسیار شیک و مجهز به امکانات به روز هتلداری می باشد ، همچنین قابل ذکر است که این هتل نزدیک به ایستگاه مترو بوده و رفت و آمد را برای گردشگران توردبی راحت کرده است . فاصله فرودگاه تا هتل آواری دبی 5 کیلومتر می باشد و هتل داراای خدمات رایگان رفت و برگشت میهمانان خود به پارک ساحلی الممروز و تعدادی مرکز خرید می باشد .از امکانات مهم این هتل می توان به تهویه ، گرمایش ، ماسااژ ، باشگاه بدن سازی ، استخر روباز ، صندق امانات و همچنین برای مسافران تور دبی پاییز 94 که با کودک خود سفر می کنند خدمات نگهداری از کودک را ارئه می کنن دد . شما می توانید با اقامت در هتل آواری دبی یک سفر به یاد ماندنی در دبی را تجربه کنید .

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی هتلی 4 ستاره واقع در خیابان شیخ زاید دبی می باشد که دارای 1010 اتاق می باشد که مجهزند به بهترین امکانات روز هتلداری و همچنین قابل ذکر است که این هتل برای مسافرانی که با کودک خود سفر میکنند اگر کودک زیر 3 سال باشد رایگان در نظر گرفته می شود . هتل گلوریا دبی یک خروجی مخصوص به سمت مترو دارد که گردشگران تور دبی آذر 94 می توانند به راحتی از آن بهره مند شوند . از امکانات قابل ذکر هتل می توان به اتاق جلسه ، صرافی ، پارکینگ ، فروشگاه ، صندق امانات ، استخر روباز ، باشگاه بدن سازی ، زمین گلف ، سونا و جکوزی و . . . اشاره کرد . میهمانان تور دبی آبان 94 این هتل می توانند این امکانات را استفاده کنند .

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل لند مارک دبی

هتل لند مارک دبی  از شیکترین هتل های سه ستاره که در منطقه دیره دیده می شود م در نزدیکی مراکز تجاری و بانک ها قرار گرفته است این هتل ساختمانی دارد که به معماری گذشته شبیه است از امکانات لازم برای مسافران تور دبی آبان 94 می توان به سینما ، دیدنی و مراکز خرید ، ایستگاه اتوبوس ، بازار طلا همچنین قابل ذکر است که هتل لند مارک تا مرکز تجارت جهانی 15 دقیقه فاصله دارد . هتل لند مارک دبی دارای کارکنان و مدیری کار آمد است که جو دوستانه ای را برای میهمانان خود فراهم آورده اند از ویژگی  های بارز این هتل که گردشگران تور دبی آذر 94 را به سوی خود جلب کرده این است که با توجه به امکانات خوب خو دارای قیمتی مناسب  می باشد . هتل لند مارک دبی دارای 168 اتاق با دکوراسیون زیبا و مدرن که با رنگ های ملایم و شیک تزئین شده است که باعث شده فضایی رویاای و آرام برای میهمانان فراهم شود از دیگر امکاناتی خاص و خدماتی ۲۴ ساعته که برای مسافران تور دبی تعطیلات پاییز 94 در نظر گرفته اند . رفتار کارکنان  هتل با میهمانان صمیمانه و دوستانه و آنها همواره سعی می کنند که بهترین نوع خدما را به میهمانان خود ارائه دهند .

 

 

هتل سیگنیچر این دبی

 هتل سیگنیچراین دبی هتلی 3 ستاره می باشد که در مرکز دیره دبی که فاصله آن تا فرودگاه بین المللی 5 کیلومتر است . این هتل دارای 80 اتاق راحت می باشد که  دارای کفپوش پارکت بوده و با رنگ های طبیعی مزین شده است و دارای امکاناتی برای مسافران تور دبی ویژه تعطیلات آبان 94 نظیر  تلویزیون LCD ، تهویه مطبوع ،  حمام اختصاصی محوطه نشستن برای میهمانان خود می باشد . گردشگران تور دبی تعطیلات پاییز 94 میتوانند لحظات خوبی را در رستوران این هتل که در پشت بام قرار گرفته است و همچنین می توانند تصاویر زیبای شهر را تماشا کنند از تجهیزات دیگر  هتل سیگنیچراین دبی می توان به  استخر سرباز، میز راهنمایی برای معرفی مناطق گردشگری، سرویس کرایه اتوموبیل و پارکینگ رایگان اختصاصی اشاره کرد . قابل ذکر است برای مسافران تور دبی آذر 94 که قصد رفتن به  مرکز تجارت شهر با اتومبیل 20 دقیقه فاصله دارد.

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

جاذبه های گردشگری دبی

جمیرا بیچ یا همان پارک ساحلی جمیرا یکی از زیباترین و پربازدیدترین مناطق توریستی دبی میباشد که به دلیل وجود جاذبه هایی از قبیل جمیرا بیچ رزیدنس، مسجد بزرگ جمیرا و ساحل جمیرا همواره جز اولین انتخاب های گردشگران تور دبی قرار می‍‌گیرد. از آنجایی که این منطقه ساکنینی از اروپا تا مالزی و فیلیپین و ایران را در خود جای داده است، دارای فرهنگی چند ملیتی شده که این خود باعث مضاعف شدن جاذبه های گردشگری این منطقه شده است.پارک ساحل جمیرا دارای ۳ هتل بین المللی مجلل می‌باشد که نام آنها همواره خلاقیت معماری مدرن را در ذهن مسافران تور دبیتداعی می‌کند.امکانات دیگری هم‌چون ۲۰ رستوران بین‌المللی، پارک آبی، کلوپ مخصوص، باشگاه سلامتی، ۵ استخر سونا و ماساژ، زمین تنیس و… آماده بجای گذاشتن بهترین خاطرات سفرتان به تور دبی 94 می‌باشد.این منطقه توریستی داری هتل های بسیار دیگری نیز می‌باشد که امکان دسترسی گردشگران تور دبی از اقشار متوسط را نیز فراهم می‌کند. این منطقه به دلیل موقعیت جغرافیایی بی نظیر خود امکان سفر به دیگر مناطق دبی را از قبیل مراکز بازرگانی، اداری، تفریحی و توریستی را برای گردشگران تور دبی تسهیل میکند.هتل لوکس برج‌العرب که در یک جزیره مصنوعی خلیج فارس قرار گرفته واز زمان ساختش تاکنون شاهکاری در صنعت توریسم خاورمیانه محسوب می‌شود.این هتل که شامل اتاق های تک نفره تا سوئیت های رویال و رنج وسیعی از خدمات رفاهی می‌باشد، پذیرای مهمانان مختلف تور دبی از تمام دنیا به خصوص اروپا می باشد.

 

 

 

 

یکی از جاذبه های گردشگری مشهور تور دبی آب نمای بسیار بزرگ برج خلیفه است که شکوه خاصی دارد. آب نمای برج خلیفه دبی با پخش موزیک تغییر شکل می دهد و با نورهای جالبی شروع به فوران می کند. همیشه در این محل توریست هایی را در تور لحظه آخری دبی مشاهده می کنید که برای دیدار از آب نما از نقاط دور و نزدیک آمده اند و محو تماشای آن هستند. این آب نما در هر ثانیه ۸۳ هزار لیتر آب را در فضا منتشر می کند. در همین لحظه برخی ربات ها نیز به کار گرفته شده اند که آب ها را تغییر شکل می دهند و هنرمندانه تر آن ها را به دید گردشگران تور دبی می رسانند.منطقه ای که این آب نما بکار گرفته شده در دریاچه مصنوعی برج خلیفه در مسافتی به میزان ۳۰ هکتار می باشد.این آب نما دارای ۶۶۰۰ چراغ است که با هزینه ۲۱۸ میلیون دلار آمریکا ساخته شده است.دیدار از این جاذبه را در تور دبی از دست ندهید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتلهای پنج ستاره معروف دبی

 

 

هتل ریتزکارلتن دبی در مرکز مال دبی واقع شده و تا دبی مال و برج الخلیفه فقط ۵ دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای 341 اتاق و 3 رستوران، استخر سرپوشیده و همچنین استخر در فضای باز و سالن ورزشی و سونا برای استفاده مهمانان تور دبی می باشد. تمام اتاق های هتل مجهز به امکانات مدرن رفاهی برای آسایش مسافران تور دبی تعطیلات آذر 94 هستند. فاصله ی هتل تا مرکز تجارت جهانی و فرودگاه بین المللی دبی ۱۵ دقیقه می باشد. کارکنان این هتل به زبان های مختلف صحبت می کنند.این هتل اقامتي لوکس را به همراه امکانات بسيار ويژه اي نظير زمين گلف , فروشگاههای متعدد , صرافی , اتاق جلسه و خدمات زیبایی آرایشگاه به ميهمانان تور دبی ارائه ميدهد.مهمانان تور دبیمی توانند در باغ هتل استراحت کنند و در فعاليت هايي نظير اسکواش، تنيس شرکت کنند.

 

هتل پارک هایت دبی هتلی ساحلی و لوکس، سمبلی از ظرافت و برازندگی است.رستوران این هتل با غذاهایی از سراسر جهان و انواع نوشیدنی آماده‌ی پذیرایی از مهمانان تور دبی هستند و تجربه های به یاد ماندنی برای مهمانان تور دبی فراهم می‏کنند. امکانات اداری بسیار مدرن که با تسهیلات تفریحی بی‏نظیر کامل شده‏ اند، هتل را به اقامت‌گاهی ایده‌آل برای مهمانان کاری تور دبی و تفریحی بدل کرده‏ اند.این هتل شیک در قلب دبی، در منطقه ه‏ای پر جنب و جوش در کنار باشگاه معروف قایقرانی و گلف کریک دبی (Dubai Creek Golf And Yacht Club) واقع شده است و در تقاطع چندین خیابان اصلی قرار گرفته است طوری‌ که دسترسی مهمانان تور دبی پاییز 94 را به مراکز خرید درجه یک، مناطق تجاری اصلی، پارک‏ها، رستوران و مراکز بانکداری میسر می‏سازد.اتاق‏ها بسیار شیک و باسلیقه چیده شده اند و و بر رود دبی (خور دبی) مشرف‏ می باشند.

 

 

هتل لمریدین دبی یکی از هتل های ۵ ستاره دبی است که با خدمات و امکانات عالی و تعداد زیادی هتل و سوئیت و … با دکوراسیون عالی، امکانات رفاهی خوب و … توریست های تور دبی را راضی نگه داشته است.هتل لمریدین دبی در دسته ی هتل های لوکس دبی به شمار می رود که برای ورزش و بازی نیز می توانید در تور لحظه آخری دبی از زمین های گلف و سایر ورزش های دوست داشتنی این هتل استفاده کنید.برای تغییر ارز خود می توانید با اطمینان از صرافی هتل استفاده کنید.این هتل دارای یک باغ زیباست که برای استراحت عصر گاهی مسافران تور دبی و قدم زدن عالی است.ورزش تنیس در این هتل دارای امکانات عالی است که همه می توانند در تور دبی از آن استفاده کنند. آقایان و بانوان در صورت نیاز می توانند از سالن های آرایشی هتل هم استفاده کنند.از جمله اتاق های ویژه ی این هتل می توان به اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIP  اشاره کرد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

مراکز خرید معروف دبی

 

مرکز خرید آوتلت مال مجموعه ای از  فروشگاه های معتبر دنیا است که بیش از 1200 نوع از مارکهای معروف و شناخته شده جهانی شامل انواع لباسها، کیف و کفش، عطر، جواهرات و زینت آلات، مبلمان و تزئینات منزل، موبایل و کامپیوتر، لوازم ورزشی و... را برای خرید مسافران تور دبی با تخفیفی خوب در تمام طول سال عرضه می‌کند. این مرکز به عنوان تنها مرکز خرید دبی با ارائه قابلیت تخفیف ویژه برای گردشگران تور دبی تمام مارک های معتبر دنیا شناخته شده است. از جمله این برند ها: مانگو، ماسیموداتی، دیزل، گس، اسپیریت، لیوایز، گپ،نایک، اسکیچرز، مکس، ورساچی، آرمانی و صدها برند دیگر است. همچنین این مجموعه شهربازی برای کودکان در تور دبی پاییز 94 دارد.

 

 

مرکز خرید ال بوستان دبی یک انتخاب عالی برای گشت و گذار و خرید برای آن دسته از مسافران تور دبی می باشد که به همراه خود بچه دارند.زیرا این مرکز خرید دارای بازیهای ویدئویی سنتی، ماشین های سواری برای بچه های کوچک و اتومبیل های بامپر برای بچه های بزرگتر می باشد که در این مرکز قابل توجه و در دسترس گردشگران تور دبیهستند.بزرگترین سالن های تفریحی سربسته و داخل ساختمانی امارات متحده عربی را در این مرکز میتوان یافت. این مرکز خودش یک مجموعه ی عظیم مسکونی هم می باشد که دارای بیش از ۴۶۰ آپارتمان برای آسایش مسافران تور دبی می باشد. در قلب محدوده تجاری شلوغ شهر دبی بیش از ۳۰٫۰۰۰ نفر روزانه از طریق درهای این مرکز رفت و آمد می کنند. یک سالن ورزشی بزرگ با امکانات جداگانه برای مردان و زنان و سوئیت های اجاره ای کوتاه مدت از دیگر تسهیلات این مرکز برای مسافران تور دبی آذر 94 می باشد.

 

 

بازار ادویه دبی در کنار بازار طلا واقع شده است . در بازار عطر و ادویه گونه های کثیری از عطر و ادویه جات عربی و خارجی مانند میخک، هل، دارچین و وانیل وجود دارد. در این مرکز خرید دبی مواد خوشبو را که از کلیه مناطق وارد می شود در معرض فروش برای بازدید کنندگان تور دبی قرار میدهند.به محض این که در تور دبی وارد این بازار می شوید ، عطر ادویه جات محلی عربی را حس می کنید . ادویه های این بازار از تمام دنیا  و منطقه خاورمیانه با کیفیت بالا و قیمت مناسب جمع آوری شده است . در این مکان مسافران تور دبی می توانند انواع ادویه ها و چاشنی ها ، میوه های خشک و بخورهای خوش بو را خریداری کنند یا غذاهای لذیذی که در این بازار سرو می شود را امتحان کنند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید خوب دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

مناطق گردشگری دبی

 

یکی از مکان هایی که در دبی برای اهالی این شهر و حتی توریست های تور دبی از اهمیت بالایی برخوردار است محله الشندغه دبی است. این محله یکی از دیدنی های جذاب برای توریست های تور دبی به حساب می آید که متصل کننده ی بسیاری از مکان های مهم دبی است.محله الشندغه دبی  در ورودی خور دبی و در سمت جنوب غرب خور قرار گرفته است. زمان تاسیس این محله را به تاریخ ۱۸۶۲ میلادی ثبت کرده اند.یکی از جاذبه های دیدنی تور دبی یعنی خانه شیخ سعید آل مکتوم که حاکم وقت بوده نیز در این محله قرار دارد. برای دیدار عموم این خانه را در سال های پیش بازسازی کرده اند. در حال حاضر از این خانه به عنوان یک موزه مورد بازدید برای مسافران تور دبی قرار می دهند.علاوه بر این در محل تعدادی مسجد کوچک و تاریخی نیز هست که توسط شهر داری بازسازی شده است.در این محله یک تونل زیر آبی بزرگ قرار دارد که دو منطقه دیره و بر را در دبی به هم وصل می کند.

 

 

 

یکی از مناطق و قطب های مهم گردشگری تور دبی منطقه جبل علی است که در حدود سی و پنج کلیومتری دبی واقع است. این شهرک کوچک حدود سی و یک هزار نفر جمعیت دارد.مساحت منطقه جبل علی حدود ۴۷ کیلومتر مربع است. یکی از فرودگاه های بین المللی امارات به نام آل مکتوم در این محل قرار دارد. منطقه جبل علی مکانی است که در آن در تور دبی مهر 94 می توانید انواع امکانات تفریحی را در اختیار داشته باشید.مراکز خرید معتبری در این منطقه واقع اند که یکی از آن ها مرکز خرید مشهور ابن بطوطه است. کشورهایی نظیر چین و تایوان در این منطقه به کسب و کار اقتصادی و فعالیت های تجاری مشغولند.  این منطقه یکی از بزرگترین بنادر دنیا است که توسط انسان ها به جزیره ای اقتصادی تبدیل شده است.برای سکونت در این محل در تور دبی می توانید از هتل های مرغوبی که در این منطقه قرار دارند استفاده کنید. جبل علی یکی از شاه راه های معروف در حوزه نفت و گاز است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتلهای سه ستاره دبی

 

 

هتل سه ستاره دیره تاون دبی Dubai Deira Town Hotel هتل مجهزی است که می تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که در تور دبی به قصد کار و یا گردش به دبی سفر کرده اند. محل قرار گرفتن هتل در قلب دیره و در مکانی است که امکان تردد مسافران تور دبی را به مراکز مهم شهر آسان کرده است. مثلا از هتل دیره تاون با 10 دقیقه پیاده روی به بازار می رسید. وسایل حمل و نقل عمومی نظیر ایستگاه مترو اتحادیه نیز در فاصله 1 کیلومتری آن قرار دارد. در ضمن 15 دقیقه تا فرودگاه بین المللی دبی و 20 دقیقه تا مرکز تجارت جهانی فاصله گرفته است. برخورداری از ترانسفر رفت و برگشت به پارک ساحلی جمیرا، مراکز خرید و فرودگاه، از دیگر تدابیر هتل برای آسایش میهمانان تور دبی در نظر گرفته شده است. پذیرش سریع و رفتار محترمانه پرسنل هتل و خدمات شبانه روز ایشان برای ایجاد فضایی آرام و دلنشین از ویژگی های قابل توجه این هتل 3 ستاره می باشد. محیط هتل همیشه پاکیزه و تمیز بوده و از طراحی کلاسیک بهره برده است.

 

 

 

هتل صدف دبی یک هتل ۳ ستاره می باشد که با توجه به قیمت از امکانات و خدمات خوبی برخوردار است.این هتل در منطقه دیره و نزدیک به میدان ماهی واقع شده است که از موقعیت مکانی خوبی برای گردشگران تور دبی برخوردار است.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی حدود ۱۴ دقیقه می باشد همچنین با یک پیاده روی می توان به بازار مرشد رسید.هتل صدف (Sadaf) دارای یک رستوران بین المللی می باشد که در آن اکثر غذاها طبخ و سرو میشوند. اتاق های این هتل در حد یک هتل ۳ ستاره بسیار مناسب هستند و از محیط خوب و زیبایی برای مسافران تور دبی برخوردارند .همچنین اتاق های هتل صدف (Sadaf) دارای سرویس ۲۴ ساعته هم می باشند.

امانات رفاهی این هتل برای مسافران تور دبی آبان 94 شامل :

رستوران, خشکشویی, استخر سرباز, استخر سرپوشیده, جکوزی, باشگاه بدنسازی, تنیس, بیلیارد, ساحل اختصاصی, ورزشهای آبی, اجاره دوچرخه, اینترنت رایگان, ماساژ, سونا, سرویس رایگان رفت و آمد, تنیس, استخر ویژه کودکان, سالن بازی ویژه کودکان , بیلیارد و .... می باشد.

 

 

 

 

 

هتل جنراد دبی هتلی 3 ستاره است که در منطقه دیره و خیابان عمربن الخطاب و در نزدیکی خیابان الرقه واقع شده است که این دسترسی بسیار مناسب به مراکز خرید و تجاری و سرویس های حمل و نقل عمومی، در کنار تمیزی و نظافت و قیمت بسیار مناسب باعث شده تا بسیاری از مسافران تور دبی مسافران ویژه هتل جنراد باشند.هتل جنراد دارای حدود 39 عدد انواع اتاق های استاندارد و بزرگ با طراحی بسیار زیبا و با وسائلی بسیار تمیز و مدرن می باشد. همچنین قیمت رزرو اتاق های هتل نیز بسیار مناسب می باشد که تمام این ویژگی ها باعث می شود تا شما هم در تور دبی از اقامتی دلنشین لذت ببرند و هم در هزینه های خود حداکثر صرفه جویی را داشته باشند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتلهای چهار ستاره معروف دبی

 

 

هتل Riviera ریویرا دبی یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های منطقه دیره دبی محسوب میشود  و به مناطق توریستی دبی بسیار نزدیک است. همین امر باعث جلب توجه بیشتر توریست ها و مسافران عزیز تور دبی به این هتل شده است.هتل ریویرا  در دبی مشرف به نهر دبی است  و یک محل اقامت عالی برای گردشگران تور دبی و تجار است.از لحاظ دسترسی به مراکز مهم شهر نزدیک بوده و تا فرودگاه بین المللی دبی حدود 7 کیلومتر و تا بازار طلا پیاده 10 دقیقه فاصله دارد .هتل ریویرا دیره  دبی از 109 اتاق تشکیل شده که دارای بالکن اختصاصی با چشم انداز شهر یا نهر دبی است و با مبلمانی مدرن تزیین شده که مجهز به کامل ترین امکانات است . کارکنان هتل ریویرا با حفظ احترام مهمانان تور دبی آماده خدمت گزاری به آن ها می باشند. مهمانان تور دبی میتوانند به دور از سر و صدا و هیاهو شهر در اتاق های تمیز  و مجهز به استراحت بپردازند.

 

 

 

 

هتل چهار ستاره آواری دبی Dubai Avari Hotel به دلیل نزدیکی به میدان ساعت دبی و موقعیتی مناسب , دسترسی خوبی به اماکن مختلف دارد. اتاقها تمیز و مرتب و سرویس دهی این هتل برای گردشگران تور دبی نیز مطلوب است. دو نکته جالب این هتل داشتن کتاب ووچر با تخفیف های فراوان در اتاقها و مجهز بودن اتاقها به سیستم مرکزی میباشد که مسافران تور دبی به رایگان و با کیبوردی که در اختیار دارند میتوانند دسترسی به اینترنت و موسیقی های مختلف از طریق تلویزیون داشته باشند. بسیاری از مراکز تجاری و توریستی شهر نیز در مجاورت و نزدیکی این هتل با شکوه قرار دارند . سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و تعدادی از مراکز خرید مهم دبی از امکانات رفاهی است که در هتل آواری به گردشگران تور دبی ارائه می شود تا از اقامت خود هر چه بیشتر لذت ببرند . این هتل از استاندارد های هتلداری و اصول بهداشتی نیز بهره برده و دارای رتبه ای ارزشمند در میان هتل های 4 ستاره دبی می باشد . کامل ترین خدمات به صورت شبانه روزی نیز در خدمت میهمانان تور دبی پاییز 94 قرار می گیرد.


 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

یکی از پارک های معروف دبی که ایرانی های مقیم دبی به آن علاقه نشان می دهند  پارک الوصل دبی است. هر چند پارک الوصل از محوطه ای وسیع برخوردار نیست اما یکی از پارک هایی است که بچه ها به آن علاقه زیادی دارند. ساعت کاری این پارک ۲۴ ساعته نیست. برای استفاده و بهره مندی از فضای سبز این پارک می توانید همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب در تور دبی به این مکان بروید. البته روزهای تعطیل تا ساعت یک و سی دقیقه شب پارک باز می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور دبی 94 می باشد.برای ورود به این پارک نیازی نیست ورودی بپردازید و استفاده از مکان کاملا رایگان است اما رعایت قوانین و ظوابط بسیار مهم می باشد. در ختان نخل اطراف این پارک بر زیبایی آن افزوده اند و به طور کلی پارک الوصل را با انبوه درختان نخل می شناسند.

 

 

پارک صفا در سال ۱۹۷۵ ساخته شده و جزو قدیمی ترین پارک های دبی به حساب می آید. مردم دبی به این پارک احساس تعلق زیادی دارند. اگر دوست دارید دو چرخه یا چهارچرخ سواری کنید می توانید این وسایل را در پارک اجاره کنید.هتل متروپولیتن درست در مقابل این پارک واقع شده است. اندازه ی پارک حدودا ۶۴ هکتار مساحت می باشد. مشاهده ی یک آب نمای زیبا و آبشار و دریاچه ای زیبا در کنار این پارک آن را تبدیل به یک مرکز تفریحی تور دبی کرده است.بخشی بسیار منحصر به فرد در پارک واقع است که محل نگهداری ماکت های اماکن دیدنی دنیا است. در این مکان می توان ماکت هایی برای تاج محل و برج ایفل مشاهده کرد.در باغ صفا دبی برای بازدید کنندگان تور لحظه آخری دبی امکانات بسیاری وجود دارد که از جمله آن ها می توان به بازی های رایانه ای، بازیهای الکترونیکی، ماشین بازی برای کودکان، بازی های نوجوانان، زمین های تنیس ، زمین های والیبال، فوتبال و بسکتبال و همچنین محوطه ای برای پیاده روی و دو اشاره کرد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات دبی, بهترین تفریحات دبی, تفریحات خوب دبی , ارزان ترین تفریحات دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

مرکز خرید دبی مارینا مال در چهار طبقه و در فضایی بزرگ میزبان بیش از 130 بازدید کنندگان تور دبی می باشد که به خاطر نزدیک بودن به ساحل فضا و چشم‌اندازی زیبا دارد. اینجا به بزرگی مرکز خرید امارات یا دبی مال نیست اما در عوض رستوران‌ها و کافه‌های روباز و مشرف به ساحل برای نفس تازه کردن و خوردن غذا یا قهوه‌ای دلچسب عالی برای مسافرین تور دبی وجود دارد. این مرکز عظیم دارای ۱۶۰ فروشکاه است . فروشگاه ها و برند های معتبری از قبیل ریبوک، منگو، بوتس، اسباب بازی فروشی، سوپرمارکت های زنجیره ای انگلیسی و تعداد زیادی کافه و رستوران در این مرکز خرید وجود دارد.مسافران تور دبی پاییز 94  اگر از شلوغی و هیاهوی دیوانه‌کننده مراکز خرید دیگر خسته شده باشند یا دنبال مرکز خریدی نزدیک دریا بگردند، «دبی مارینا مال» گزینه مناسبی می تواند باشد. هتل پنج ستاره مارینا درست کنار همین مرکز خرید قرار دارد. ساعت کار این مرکز برای گردشگران تور دبی شنبه تا چهارشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و پنجشنبه تا یکشنبه از ۱۰ صبح تا نیمه شب می باشد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید خوب دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل پنج ستاره و لوکس مارین بیچ ریزورت دبی در ساحل زیبای جمیرا واقع شده است و با امکانات رفاهی هتل شامل استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم پذیرای مسافران تور دبی می باشد.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر شما و دلبندانتان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.این هتل و مرکز تفریحی دارای 195 اتاق می باشد.شیشه های دوجداره اتاق ها نیز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامی که شما چرت میزنید؛ جلوگیری میکند.این هتل دارای ۳ استخر شنا در محیط بازی و دارای یک ساحل خصوصی بسیار زیباست.میهمانان تور دبی مهر 94 هتل دبی مارین میتوانند ازسونا واستخر روباز هتل، لذت برده و یا ازخدمات ماساژ , فعالیتهای پینگ پنگ , تنیس و مرکز آب گرم وسلامت هتل بهره مند شوند.یکی از امکانات خوب هتل دبی مارین وجود مکانی برای نگهداری وبازی کودکان است.

دیگر امکانات هتل برای مسافران تور دبی شامل :

رستوران, اتاقهای پاک و بدون سیگار, گاوصندوق, فروشگاه در هتل , روزنامه, باغ,اتاقهای ضد صدا, پذیرش شبانه روزی , انبار بار و چمدان, امکانات جلسه و ضیافت,ترانسفر فرودگاه,خشکشویی, آرایشگاه , صرافی, خدمات کفش و واکس ,کرایه ماشین , فکس و کپی, لباسشویی, اتو کشی, فروشگاه هدایا وسوغات , مرکز تجارت و....می باشد.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل قصر الضیافه مشهد یکی از هتل های مجلل و پنج ستاره مشهد می باشد که مخصوص زائران عرب می باشد و در صحن هدایت حرم مطهر قرار دارد.هتل قصرالضیافه مشهد در نوع خود ممتاز و بی رقیب شناخته شده است ،زیرا می توان از آن به عنوان تنها هتلی نام برد که بخشی از آن در حرم مطهر امام رضا (ع)قرار دارد.هتل قصرالضیافه مشهد دارای امکانات خوبی است تا مسافران تور مشهد شهریور 94 و زایران امام هشتم از اقامت در این هتل احساس ارامش داشته باشند. برخی از امکانات هتل قصرالضیافه مشهد شامل :رستوران, آسانسور, اینترنت بیسیم, عابر بانک, پاورسوئیچ, صندوق امانات, لابی, کافی نت, سالن کنفرانس و اجتماعات ,دستگاه کارت خوان, کافی شاپ, روم سرویس, تاکسی سرویس, خشکشویی, پارکینگ, گشت تفریحی, سونا و جکوزی عمومی میباشد.

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

در تور لحظه آخری دبی بازدید از شهر کودکان دبی را از دست ندهید. در شهر کودکان دبی واقع در پارک خور دبی بچه هاي بين سنين 2 تا 15 سال با دنيايي از علوم، سرگرمي و تفريح روبرو مي شوند. کودکان علاوه بر بازي و سرگرمي، مي توانند بصورت عملي با بسياري از زمينه هاي علمي، تکنولوژي، طبيعت و غيره آشنا شوند.این پارک از مراکز تفریحی تور دبی است که مورد علاقه کودکان است.فعالیتهای درون این پارک شامل دروس علوم، اکتشاف فضا، طبیعت، آشنایی با فرهنگ و تمدن جهانی و آشنایی با اعضای بدن می باشد. ساختمان دارای نمایی بسیار زیبا و بارنگ آمیزی جذاب و خیره کننده در وسط پارکی به وسعت 10 هکتار در مجاورت رودخانه معروف دبی یا Creeck Side واقع شده است.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل گرند حیات یکی از بهترین هتلهای دبی در باغ زیبا و چشم نوازی قرار دارد که دارای 14 رستوران  و کافه  است و امکان استفاده از چشمه آبگرم هم در هتل وجود دارد . اتاق های هتل گرند حیات دبی به شیوه مدرن آراسته شده اند .هتل گرند حیات دبی یک هتل بسیار عالی و با کیفیت است که خواهان و دوست داران بسیاری دارد. این هتل حدود ده سال پیش یعنی در سال ۲۰۰۳ ساخته شده است .هتل دارای فروشگاه هایی است که تمام چیزهایی که در تور دبی ممکن است بدان نیاز پیدا کنید را دارند.رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی ارائه می دهند. البته کباب های این هتل بسیار مشهور است که توصیه می کنیم در تور دبی 94 یک بار هم که شده از آن  امتحان کنید. هتل گرند حیات تنها ۱۰ دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد و همچنین میتوانید از اتومبیل های هتل نیز برای رفتن به فرودگاه استفاده کنید.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: ,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

ساحل کورنیش دبی یکی از سواحل دیدنی در امارات دبی است که محیطی بسیار زیبا، سر سبز و خرم است که می توانید  از ساحل زیبا و نمای دریا و از محوطه سبز رنگ درختان و چمن ها بهره مند شوید. از سمت دیگر، اگر علاقه به دوچرخه سواری دارید می توانید از این امکان استفاده کنید و در ساحل دوچرخه سواری کنید.به طور متفاوت از سایر سواحل، این ساحل دارای محل بازی اختصاصی برای کودکان است که بسیار امن بوده و کودکان می توانند در تور دبی شهریور 94 اوقات خوشی را در آن سپری کند.اگر یک عصر دل انگیز وارد این ساحل شوید، قطعا نور کافه ها را هم مشاهده می کنید که در هر فصلی از سال نوشیدنی های متناسب با آن فصل در آن موجود است. آب نماها و مجسمه هایی بسیار جالب و جدید در این محل بکار گرفته شده است که شب ساحل را زیباتر و رویایی تر می کنند. مزیت این ساحل نسبت به برخی ساحل ها این است که برای ورود به آن نیاز به پرداخت ورودی ندارید و به رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل لند مارک یکی  از مجلل ترین هتل های 3 ستاره دبی می باشد که در منطقه دیره ، خیابان عمر بن خطاب و میدان الناصر واقع شده است و در مجاورت مراکز تجاری و بانک ها قرار داشته و دارای ساختمانی با معماری معاصر می باشد . موقعیت قراگیری هتل و نزدیکی به سینما ، مراکز دیدنی و خرید ، از برتری های این هتل مجهز به شمار می رود . دو ایستگاه اتوبوس در مقابل هتل وجود دارد که گردشگران تور دبی تابستان 94 را به سمت بازار طلا هدایت می کنند . پذیرش سریع ، جو صمیمانه ، رفتار محترمانه پرسنل و مدریت کار آمد هتل سبب شده تا این هتل سه ستاره از محبوبیت زیادی بین گرشگران برخوردار باشد  . هتل لند مارک از 168 اتاق استاندارد ، پاک و بدون سیگار تشکیل شده است . برخورداری از دکوراسیونی مدرن ، طبقه های چوبی و استفاده از رنگ هایی ملایم فضای اتاق ها را برای مسافران تور دبی رویایی کرده است.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

باغ وحش دبي يکي از نقاط ديدني و قدیمی دبی است که ساليانه تعدادي زيادي از گردشگران از مناطق داخل و خارج امارات را به سوی خود جذب میکند. اين باغ وحش در منطقه زيباي جميرا واقع شده‌است. در اينجا از گونه‌هاي نادر شامپانزه و گربه وحشي عربي نگهداري مي‌شود. گونه هایی از پستانداران، پرندگان، خزندگان و ماهي‌ها در اين باغ وحش زندگي مي‌کنند.این باغ وحش همه روزه از ساعت 10 صبح الی 5 بعد از ظهر به جز روزهای سه‌شنبه برای بازدید مسافران تور دبی باز می باشد که هزینه‌ آن 2 درهم برای بزرگسالان و کودکان است .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
 

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی یک هتل 5 ستاره است که سه ساختمان می باشد و در سال 1999 برای اقامت مسافران تور دبی تاسیس شده است.این هتل 10 دقیقه پیاده روی تا باشگاه گلف و 20 دقیقه رانندگی تا برج خلیفه دارد. هتل دارای 455 اتاق است که اتاق های این هتل مجهز به میز کار، تلفن، روزنامه رایگان، وای فای ، ال سی دی 42 اینچ، دی وی دی پلیر، حمام، وان، سشوار، تهویه هوا، مینی بار، دمپایی، میز اتو ( در صورت درخواست) و ... می باشد.مسافران تور دبی می توانند در فضای رویایی این هتل به استراحت بپردازند.

امکانات وان اند اونلی رویال میراژ دبی

باشگاه کودکان، نگهداری از کودکان، 5 رستوران، روم سرویس 24 ساعته، قهوه/چای در لابی، روم سرویس 24 ساعه، 7 اتاق جلسه، پذیرش 24 ساعه، راهنمای تور و بلیت، لاندری، سالن آرایش، روزنامه در لابی، انبار چمدان، آسانسور، گاو صندوق، اتاق سیگار، ترس پشت بام، باغ، کتابخانه و ...

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

اتاق هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

 

 

 

 فاصله این هتل تا خیابان شیخ زاید و مرکز دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی برای مسافران تور دبی  20 دقیقه رانندگی می باشد. این هتل دارای پارکینگ رایگان می باشد.اقامت در این هتل لوکس برای مسافران تور دبی لذت بخش خواهد بود.

امکانات هتل دیزرت پالم دبی

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری، صندوق امانات، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازیو... 

 

هتل دیزرت پالم دبی

 

هتل رادیسون رویال دبی در خیابان شیخ زاید در 51 طبقه  برای اقامت مسافران تور دبی بنا شده و فاصله این هتل تا دبی مال، ساحل جمیرا و برج خلیفه 5 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه است و باشگاه گلف در 7 کیلومتری هتل است. این هتل دارای 471 اتاق لوکس و مدرن است که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار،  روم سرویس 24 ساعته، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، گاو صندوق ، بالکن می باشندف اتاق ها چشم اندازی رو به مناظر زیبای دبی و مدینه الجمیرا دارند. فاصله این هتل تا مترو بسیار کم می باشد و از این رو مسافران تور دبی به راحتی می توانند به نقاط مختلف دبی رفت و آمد کنند.

امکانات هتل رادیسون رویال دبی

رستوران، بار ، استخر سرپوشیده، استخر روباز ، آبگرم، ماساژ، مرکز تناسب اندام، کلوپ شبانه ،جیم ، محوطه حمام آفتاب ،تاکسی ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق،اتو کشی،فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز و امکانات ویژه برای معلولین، اتاق های کامپیوتر، سالن های متعدد همایش و کنفرانس و ...

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

 اتاق هتل رادیسون رویال دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل دلمون دبی

هتل چهار ستاره دلمون دبی کنار مرکز خرید الغورا و در  مرکز شهر دبیبرای اقامت مسافران تور دبی  واقع شده است هتل دارای موقعیت عالی است و نزدیک به  آبنمای دبی ،متروی آل ریگا، برج ساعت دبی قرار گرفته است.سرویس رایگان به مراکز خرید، ساحل و مرکز تجاری در دسترس میهمانان تور دبی قرار می گیرد. هتل دارای ترانسفر رایگان از فرودگاه دبی است اتاق های هتل، دارای سیستم تهویه مطبوع و  امکانات رفاهی است. هتل دارای یک رستوران است که انواع غذاهای بین المللی،فیلیپینی، عربی و ایرانی را سرو میکند. هتل دلمون برای رفت و آم مسافران تور دبی  فقط پنج کیلومتر تا فرودگاه  دبی فاصله دارد.


 

هتل روتانا رز ریحان بای دبی
 
هتل روتانا رز دبی،یکی از بلندترین هتلها در سراسر جهان است که سیصد و سی و سه متر ارتفاع دارد و هفتاد و دو طبقه است. برای رفاه حال مسافران تور دبی در نزدیک هتل کافه ،ایستگاه های متعدد مترو و رستوران است . مرکز اداری در نزدیکی هتل قرار گرفته است.، هتل شامل اتاقها و سوئیتهای مدرن و بزرگی است که که مجهز به تلویزیون LCD و رو به چشم انداز زیبای شهر دبی است و همچنین هتل دارای سونا، اتاق بخار،جکوزی، اتاق ماساژ، ترانسفر  فرودگاه است.. استخر هتل در طبقه چهارم واقع شده است که مسافران تور دبی میتوانند از آن استفاده نمایند  .برای رفت و آمد مسافران تور دبی باید گفت فاصله ی هتل تا بازارهای امارات ،نمایشگاه دبی تنها ده دقیقه با ماشین است.

هتل چهار ستاره وارویک دبی در ساله 2013 با 47 طبقه   در خیابان شیخ زاید برای اقامت مسافران تور دبی ساخته شده است. این هتل 3 کیلومتر تا برج خلیفه و دبی مال فاصله دارد و مسجد جمیرا در 5 کیلومتری آن است.این هتل دارای 357 اتاق می باشد که دارای امکانات چای/قهوه ساز، نظافت روزانه اتاق ها، کنترل دما، مینی بار، آب بطری ای رایگان، روزنامه، ماهواره، اینترنت، تلویزیون، حمام و...  می باشد. در این هتل فقط صبحانه از ساعت 6 تا 10:30 سرو می شود.مسافران تور دبی می توانند در این هتل لوکس و زیبا اقامت کنند. 

امکانات هتل وارویک دبی

پذیرش 24 ساعته، نگهداری از اطفال، قهوه و چای در لابی، روزنامه ایگان در لابی، ترانسفر فرودگاهی، مرکز بیزنس، رستوران، کافی شاپ، تلویزیون در لابی، اتاق بخار، 6 اتاق جلسه، زمین تنیس، تراس پشت بام، پارکینگ با ظرفیت محدود، کارکنان مسلط به چند زبان، اتاق ماساژ و آبگرم، خدمات لاندری، راهنمای تور و بلبت، باشگاه تندرستی ویژه مسافران ورزشکار تور دبی ، مغازه، حمل و نفل رایگان به مراکز خرید، آسانسور، استخر سرباز، سونا و ...

 هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

 هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

برج الماس دبی یک آسمان خراش 360 متری با 74 طبقه از برترین جاذبه های تور دبی تیر 94 و یکی از بلندترین ساختمان های دبی و جهان می باشد که نام آن در فهرست بلندترین برج های جهان نیز به چشم می خورد . از دیدنی های این آسمان خراش دبی باید گفت که 35 آسانسور دارد و برای مشاغل اداری بنا شده است. در سال 2005 میلادی کار ساخت آن شروع و در سال 2009 میلادی با گذشت فقط 4 سال به اتمام رسید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: برج الماس دبی,دیدنی های دبی,جاذبه های گردشگری دبی,اماکن تفریحی دبی,مراکز دیدنی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل سنت جورج دبی یکی از هتل های سه ستاره دبی واقع در بنی یاس دبی می باشد که دارای ۱۴۰ اتاق است.این هتل به علت قرار گرفتن در کنار خلیج کریک و داشتن نمای بسیار زیبا از خلیج و کشتی ها یکی از هتل های محبوب دبی می باشد.این هتل نمایی فوق العاده و رویایی از دبی جدید و قدیم را فراهم می کند.اتاق های هتل سنت جورج با داشتن مبلمانی شیک و مدرن با طراحی و رنگ آمیزی زیبا ، دارای اتاق نشیمن به همراه نمایی زیبا از خلیج می باشد.اتاق های هتل دارای خدماتی چون سرویس ۲۴ ساعته ، تهویه مطبوع هوا ، روزنامه ، گاو صندوق و مینی بار می باشد.همچنین مسافرین تور دبی تابستان 94 می توانند در روز یک ساعت از اینترنت پرسرعت هتل به صورت رایگان استفاده نمایند و اگر مسافرین تور دبی مرداد 94 خواستار اینترنت ۲۴ ساعته باشند می توانند با پرداخت ۶۰ درهم از اینترنت ۲۴ ساعته هتل بهره مند شوند.از سرگرمی های هتل نیز می توان به سالن بیلیارد هتل اشاره داشت.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سنت جرج دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

 

هتل سیتی مکس البرشا دبی از هتلهای 3 ستاره دبی در مقابل یکی از بزرگترین بازارهای جهان یعنی بازار امارات پذیرای مهمانان تور دبی مرداد 94 خود می باشد. سواحل شهر دبی و دیگر اماکن دیدنی شهر در چند قدمی هتل قرار گرفته اند.اتاقها مدرن بوده و به تلویزیون LCD مجهز میباشند.این هتل دارای امکاناتی نظیر گریل بار، لابی بار و کافی شاپ است.در این هتل میهمانان تور دبی تیر 94 میتوانند به راحتی به ایستگاه های مترو، اتوبوس و تاکسی مستقر در مجاورت هتل دسترسی داشته و ظرف اندک زمانی ، به منطقه آزاد جبل علی و دیگر مناطق تجاری دست یابند.هتل کمتر از 25 کیلومتر تا فرودگاه شهر دبی فاصله دارد. 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیتی مکس البرشا دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

 

موقعیت هتل کالیفرنیا دبی از همه نظر و هر سلیقه ای مناسب است .نزدیکی این هتل به مراکز خرید دبی و مراکز تجاری سبب شده تا مهمانان این هتل را از بین هتل های دبی برای اقامت انتخاب کنند. از هتل تا جاذبه های توریستی دبی فاصله بسیارکم می باشد.  فرودگاه بین المللی دبی نیز در فاصله 3 کیلومتری از این مرکز اقامتی واقع شده است .هتل کالیفرنیا دبی شامل 41 اتاق و سوئیت استاندارد ، پاک و بدون دخانیات است که دارای عایق صوتی بوده و در محیطی آرامش بخش و تمیز پذیرای میهمانان تور دبی تعطیلات تیر 94 می باشد . اتاق ها هر روز نظافت شده و همیشه آراسته و مرتب اند.از امکانات اتاق های هتل کالیفرنیا دبی میتوان به حمام ، سشوار ، سیستم سرمایشی، تلویزیون ال سی دی  ، تلفن ، مینی بار ، صندوق امانات و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل کالیفرنیا دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

 

هتل سیتی کینگ ، در منطقه دیره که مرکز قدیمی دبی است درمسیر آبنمای شهر قرار گرفته است.امکانات هتل از استخر روباز بام ، مرکز سلامت با جکوزی، سونا و ماساژ تشکیل شده است. اتاق های هتل City King Hotel، به سیستم تهویه مطبوع مجهز بوده و از حمام اختصاصی با وان و محوطه دوش، تلویزیون و مینی تریا برخوردار میباشد. رستوران هتل به سرو انواع خوراکهای محلی تازه و سنتی بین المللی میپردازد. میهمانان تور دبی تابستان 94 میتوانند در ورزشگاه کاملا مجهز هتل به ورزش پرداخته و یا در محوطه گلف نزدیک به هتل به بازی بپردازند. ترانسفر هتل، میهمانان تور دبی تیر 94 را از فرودگاه به هتل منتقل میکند. پارکینگ اختصاصی و رایگان در اختیارعلاقه مندان قراردارد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیتی کینگ دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل کامفورت این از هتل های مجلل و 3 ستاره است که در یکی از مناطق اصلی دبی به نام دیره و خیابان پر رفت و امد الرقه واقع شده است . امکانات این هتل مجهز در حد هتل 4 ستاره بوده و دارای ساختمانی با معماری معاصر است . موقعیت قراگیری هتل و نزدیکی به سواحل دبی ، مراکز توریستی و تجاری ، این هتل را به یکی از ممتاز ترین هتل های منطقه تبدیل کرده است . مرکز خرید امارات و اینترنت سیتی 5 دقیقه تا هتل کامفورت این فاصله داشته و فرودگاه بین المللی دبی 5 کیلومتر تا این مرکز اقامتی فاصله گرفته است.مرکز خرید القریر نیز در چند قدمی آن بوده و ایستگاه متروی میدان وحدت ، با چند قدم پیاده روی قابل دسترس است . البته از دیگر ویژگی های ممتاز این هتل 3 ستاره باید دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی را نیز یاد کرد . هزینه اقامت در این هتل  نسبت به امکانات ، خدمات و موقعیت مکانی آن بسیار مناسب می باشد .  پذیرش سریع ، محیط خانوادگی ، رفتار محترمانه پرسنل و مدریتی کار آمد سبب شده تا این هتل باشکوه در میان هتل های هم ردیف خود بدرخشد . در ضمن فروشگاه هتل ، به صورت 24 ساعته باز بوده تا خواسته های گردشگران تور دبی تابستان 94 را تامین نماید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل کامفورت این دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

 

 

هتل رویال فالکون از هتل های ۳ ستاره و مجهز واقع در دیره دبی در خیابان صلاح الدین می باشد . کسانی که به منظور کار وتفریح به دبی سفر می کنند هتل رویال فالکون بهترین گزینه برای اقامت آنان می باشدهتلی رویایی و زیبا که مسافران تور دبی مرداد 94 بعد از سفر خود با خاطراتی شیرین از آن یاد می کنند.در این هتل از ترانسفر برای رفت و برگشت به پارک ساحلی جمیرا ، مراکز خرید و فرودگاه از استفاده می شود که موجب آسایش مهمانان تور دبی تیر 94 در  هتل می شود .طراحی کلاسیک در هتل و اتاق های رویال فالکون بکار گرفته شده است. به دلیل موقعیت مرکزی دسترسی به مراکز مهم شهر دبی امکان پذیر می باشد .هتل رویال دارای 84 اتاق با دکوراسیون کلاسیک و وسایل مدرن با محیطی آرام و بدون سر و صدا می باشد .اتاق های شاه نشین و سوئیت از بهترین اتاق های هتل بشمار می آیند . امکانات اتاقها شامل تلویزیون ، ماهواره ، سیستم تهویه مطبوع و… می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل رویال فالکون دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل کی پورت این واقع در خیابان الرقه دبی به دلیل برخورداری از موقعیت مرکزی ، به بسیاری از جاذبه های توریستی و مراکز تجاری دبی نزدیک می باشد.این هتل مجهز یکی از گزینه های مناسب برای گردشگرانی در تور دبی ویژه تعطیلات تیر 94 است که برای کار و تجارت و یا تفریح ، به دنبال هتلی با امکانات معقول می باشند . بهره مندی از کامل ترین خدمات ، رعایت تمیزی و بهداشت و قیمت مناسب ، از دیگر محاسن هتل کی پورت این دبی است . فضای داخلی هتل دنج و آرام بوده و از طراحی مدرن بهره برده است . مدیریت و کادر خدماتی هتل شبانه روز در تلاش هستند تا با ایجاد محیطی شاد و صمیمی ، اوقاتی به یاد ماندنی و مفرح را برای مهممانان تور دبی تیر 94 به ارمغان بیاورند .اتاق های هتل  کی پورت این متشکل از اتاق های یک تخته و دو تخته و شاه نشین است که استاندارد و لوکس ، پاک و بدون دخانیات بوده و به زیبایی مبله شده اند .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل کی پورت این دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل فورچون پرال دبی  یکی از هتل های 3 ستاره ایست که در منطقه پر رفت و آمد دیره و در جاده عمر بن خطاب قرار دارد . این هتل مجهز از موقعیت مرکزی و دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز تجاری و توریستی شهر دبی برخوردار می باشد .سرویس رفت و برگشت رایگان به  ساحل ، فرودگاه و برخی از مراکز خرید مهم دبی  از دیگر خدمات رفاهی هتل است.این هتل شامل 130 اتاق و سوئیت مدرن است که در طراحی آن از سبک معاصر استفاده کرده اند . در ضمن با نور مناسب , مبلمانی مدرن و رنگ هایی آرامش بخش تزیین شده اند. در اختیار داشتن بهترین امکانات و سرویس خدماتی ، اقامتی به یاد ماندنی را برای میهمانان تور دبی تیر 94 در هتل فورچون پرال فراهم کرده است. بهره مندی از برنامه های شاد و سرگرم کننده در کلوپ شبانه در هتل ، لحظاتی مفرح را برای گردشگرانی که به این دست برنامه علاقه دارند ، به ارمغان می آورد . دسترسی به اینترنت و برخورداری از نیروهای خدماتی زحمتکش که شبانه روز برای ایجاد محیط پاکیزه و تمیز تلاش می کنند , تنها قسمتی از برنامه های هتل برای رفاه میهمانان تور دبی مرداد 94  می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل فورچون پرال دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

 

 

هتل سه ستاره سیتی استار دبی با قیمت مناسب و دسترسی آسان به دیدنی های دبی و بازار ها و مراکز تجاری و اداری و بازرگانی دبی و فرودگاه بین المللی برای مسافرین تور دبی تیر 94 و علاقمندان سفر به دبی انتخاب ایده ال میباشد.تفریحات وسرگرمی های شبانه بین المللی به مسافرین تور دبی این امکان را می دهد که شبهایی شاد را سپری نمایند.اتاقهای هتل سیتی استار  در دبی شامل اتاقهای دوبل و سینگل استاندارد به همراه سوئیت های راحت و شیک که کارکنان پذیرش، 24 ساعته در دسترس میباشند و به مسافرین تور دبی مرداد 94 خدمات ارائه می دهند. اتاق ها به طرز با شکوهی طراحی و تزئین شده و از استاندارد بالای رفاهی برخودار میباشند. علاوه بر این، اتاق ها به لوازم مدرن حمام و سیستم قفل الکترونیکی درها مجهز میباشند.کارکنان خدمات همه روزه نسبت به نظافت اتاقها و تجهیز سرویسهای بهداشتی وحمام به شوینده ها وحوله های تمیز اقدام می نمایند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیتی استار دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل بوتیک کورال اورینتال دبی

تور دبی هتل بوتیک کورال اورینتال

هتل بوتیک کورال اورینتال در منطقه دیره دبی واقع شده است. این هتل در نزدیکی بازار طلا و ادویه جات قرار دارد و تنها چند قدم از این بازارها فاصله دارد. اتاق های این هتل بسیار زیبا و تمیز هستند و مسافران تور دبی خرداد 94 با اقامت در این هتل می تواند در کمال آرامش استراحت کنند و از سفر خود لذت ببرند.

تور دبی هتل بوتیک کورال اورینتال

از دیگر مزیت های این هتل آن است که تنها ده دقیقه با فرودگاه بین المللی فاصله دارد و ایستگاه اتوبوس درست در کنار هتل قرار دارد و گردشگران عزیز به راحتی می توانند به مناطق دیگر دبی بروند. از امکانات رفاهی این هتل می توان به پارکینگ , سالن بدنسازی , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه و... اشاره کرد.

تور دبی هتل بوتیک کورال اورینتال

رستوران آل نفورا این هتل به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز تور دبی خرداد 94 که در این هتل اقامت دارند , می باشد. مهمانان عزیز می توانند با نوش جان کردن انواع اسنک ها و خوراک های لذیذ این رستوران نهایت لذت را ببرند. همچنین می توانند غای دلخواه خود را انتخاب کنند و آن را سفارش دهند و از میل کردن آن لذت ببرند.

تور دبی هتل بوتیک کورال اورینتال



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل بوتیک کورال اورینتال دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل هبتور گراند دبی

تور دبی هتل هبتور گراند

هتل هبتور گرند از هتل های 5 ستاره ساحل جمیرا می باشد که بسیار زیبا , شیک و لوکس می باشد. این هتل متشکل از 446 اتاق می باشد که بسیار زیبا و شیک می باشند. نماهای داخلی اتاق های آن باهم تفاوت دارد و طراحی بعضی اتاق ها به سبک قدیمی عربی می باشد که بخشی از تاریخ را به شما نشان می دهد. اتاق ها مجهز به تمام امکانات رفاهی می باشند و از اقامت در آن نهایت رضایت را خواهید داشت. فاصله هتل تا فرودگاه با ماشین 3 دقیقه و تا مرکز خرید امارات که بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه است تنها ده دقیقه فاصله دارد. علاوه بر این این هل دارای چشم انداز بی نظیری از خلیج همیشه فارس می باشد که شما مسافران عزیز تور دبی ماه رمضان 94 که در این هتل اقامت دارید می توانید از دیدن آن لذت ببرید.

تور دبی هتل هبتور گراند

هتل هبتور دارای یک باغ بزرگ و زیبا , یک ساحل خصوصی تمیز و بی نظیر و 2 استخر در یک فضای مناسب و باز می باشد. مسافران عزیز تور دبی خرداد 94 علاوه بر این امکانات می توانند از حمام گرم این هتل برای استراحت خود استفاده کنند و در این مدت در آرامش کامل به سر ببرند.

تور دبی هتل هبتور گراند

و در نهایت می توان به رستوران های بی نظیر این هتل اشاره کرد که غذاهای متنوعی مانند غذای لبنانی , ایتالیایی , هندی , تایلندی و... را برای شما گردشگران عزیز تور دبی عید فطر 94 سرو می کنند که طعم بی نظیری دارند و از نوش جان کردن آن ها نهایت لذت را خواهید برد.

تور دبی هتل هبتور گراند

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل هبتور گراند دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل شرایتون جمیرا دبی

 تور دبی هتل شرایتون جمیرا

هتل شرایتون جمیرا از هتل های 5 ستاره منطقه دبی مارینا است که متشکل از 256 اتاق در 10 طبقه است. لابی این هتل به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی به مهمانان خود می باشد.

تور دبی هتل شرایتون جمیرا

از امکانات این هتل می توان به استخر و فضای باز , رستوران با انواع غذاهای لذیذ چینی , استیک های استرالیایی و غذاهای دریایی , 6 سالن همایش , پارکینگ , سالن ماساژ و... اشاره کرد. مسافران عزیز تور دبی خرداد 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود لذت کافی را ببرند.

تور دبی هتل شرایتون جمیرا

همچنین اتوبوس های هتل به صورت شبانه روزی در حال رفت و آمد بین مرکز شهر و هتل می باشند. از جمله عواملی که باعث جلب توجه مسافران عزیز تور دبی تعطیلات خرداد 94 می شود سواحل جمیرا و باغ های عربی که این هتل را محاطره کرده اند. همچنین هتل شرایتون جمیرا در نزدیکی مسجد جمیرا , دانشگاه دبی , پارک آبی وایلد وادی , باشگاه گلف و کشتی رانی قرار دارد و گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند می توانند به راحتی به این مناطق و مراکز تفریحی دیدنی بروند.

فاصله هتل تا فرودگاه سی دقیقه با اتومبیل می باشد.

تور دبی هتل شرایتون جمیرا



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل شرایتون جمیرا دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 خرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد